Fundering över parkeringsplats

februari 24, 2010 at 7:34 f m Lämna en kommentar

Jag undrar om det inte är olagligt på något sätt att hyra ut en parkeringsplats i 12 månader om året och sedan inte ha vinterhållning på densamma, om det inte är det så borde det vara så.

Alla kan inte skotta snö av olika anledningar och när det ramlar ner 50-60 centimeter snö så blir det i praktiken omöjligt att använda parkeringen som man dock måste betala hyra för.

Ja ja säger vän av ordning jag kan ju säga upp parkeringen när jag inte kan använda den, MEN någonstans skall jag ju ställa bilen på resterande del av året så det är ingen bra lösning, problemet är vad gör jag av bilen dom 3-4 månader som jag inte kan använda parkeringen?

Om man skall hyra ut en parkeringsplats så borde snöröjningen ingå i hyran eller åtminstone finnas möjlighet att få den snöröjd.

Det borde vara olagligt att hyra ut en parkeringsplats utan snöröjning.

Entry filed under: Blogroll.

Rösta på Piratpartiet i EU – Valet Privatlivets helgd En artikel vård att svara på

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kategorier

Räknar


