SVERIGES RIKES LAG!

mars 24, 2011 at 4:28 e m Lämna en kommentar

Det är något som är alldeles jätte fel i Sveriges lagar det märks gång efter gång efter gång att det är förbrytaren som är den som skall skyddas mot den hårt arbetande ÄRLIGA medborgaren i detta till synes rättfärdiga rika land.

Det är bara att kolla på alla dessa fuskbyggare program som går på tv men många andra tillfällen kan man se att det är förbrytaren som skall gå fri, (ett exempel) det är helt sjukt att jag som villa ägare är skyldig att skotta min uppfart, för om en inbrottstjuv tillexempel skulle halka och göra sig illa så är det inte tjuven som får skylla sig själv utan det är jag som villaägare som blir straffad för vållande till kroppsskada.

Nu är det dax för våra valda politiker att ändra på lagarna så att dom skyddar oss ÄRLIGA medborgare och då menar jag inte till synes utan verkligen skyddar oss mot skumrasket.

Det är både upprörande och skrämmande att våra lagar är så totalt felvända jag finner inte ord för vad jag känner för det här.

 

Entry filed under: Politik.

Det kom en julklapp? Sverige och sina märkliga skatter!

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kategorier

Räknar


